16 dubna, 2011

Mellow yellow... I don´t matter. I love black!



Smím Vás pozvat na pohár vína?







Jak jste si oblíbili nový trend v lakování nehtů? Mellow yellow je od essence a je akorát: z barvy jsem nadšená, a je ho malé množství za směšnou cenu: Pro trendové věci souhlasím. 
Až mě omrzí, odebere se do lačího nebe.
Stálice červený a černý lak jsou kvalitní a časem prověřené (již několikrát zakoupené).






















Co říkáte na tuhle košili? Já se zamilovala do téhle (klikněte, chcete-li). Ale bylo to platonické. Tuhle mojí mi přinesla prodavačka v rodnoměstském sekáči, která už ví, jak na  mě.
  A to už bylo osudové.






Barový obleček tvoří milovaná košile nounejm od sekáčeové víly, sukně ZARA, kabelka Oriflame, černý prsten HM, zlatý NY, nounejm legíny.

8 komentářů:

  1. s tebou bych klidně šla na pohár vína ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já taktéž :)ale my někdy zase spolu (i s tvou košilí a sukní :D) zajdem, viď.
    P.S.: Jako již tradičně se mi líbí vlasy :)
    P.S.2: Jaképak si měla botky?

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, já tě nepoznávám! Ještě mi někdy povídej něco o nefotogeničnosti ;) :-*

    OdpovědětVymazat
  4. krasne :)

    mas skvely blog a noveho citatela
    nová adresa blogu
    http://last-poetry.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. tie vlasky mas uplne dokonalo!!

    OdpovědětVymazat
  6. CF: Ok, beru Tě za slovo a až bude v Praze neveselo, jsi první na ráně! :D

    Pavlí: Co není na blogu, jakoby se nestalo ;)

    Odvážná: Asi si pořiď brýle! :D

    FS: Ďakujem vela pekne! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. fuuu, ty vlasy jsou fakt genialni! krasna!

    OdpovědětVymazat
  8. Cookie and Meme: Děkuji. Podstatou je, že se o ně teď už hezky starám. A pak kulma, deset minut, třicet pírek a voila... ;)

    OdpovědětVymazat